Jak Lentiamo využilo příležitosti, která ztrojnásobila návštěvnost e-shopu
5
Jedna reklama, pět voiceoverů.
Česko, Itálie, Rakousko, Španělsko, Německo. Na tolik trhů jsme posílali jedinou televizní reklamu. Když začínal covid-19, ceny vysílacích spotů padaly dolů. A to byla příležitost pro Lentiamo.
Co pro nás byla výzva
Měli jsme před sebou – pro nás tehdy opravdu velkou – výzvu. Dostat televizní reklamu na italský trh. Poznali jsme značku, vytvořili si náměty a museli jsme vybrat ten správný, aby ho pochopili u nás v Česku i v Itálii. Postupem času pak přibyly i další trhy – například Španělsko nebo Rakousko.

Nakonec se nám díky kreativnímu štábu, režisérovi i spolupráci klienta, který nám dal k dispozici „lokály“, povedlo vystavit příběh s jemným vtipem. Příběh nám pomohl podpořit to, co Lentiamo nabízí a díky vtipu byla reklama zapamatovatelnější.
Průběh spolupráce
Naše spolupráce s Lentiamo trvala několik let, během toho jsme natočili 3 reklamní spoty. Jeden reklamní spot nám zabral v průměru měsíc práce od náměru po distribuci.
Co zahrnovala výroba spotů?
Jednalo se o standardní televizní natáčení. Dělali jsme kreativní stránku, technickou i distribuční.
Námět
Kreativní zpracování
Casting herců a psů
Location scouting
Postprodukce (střih, zvuk, hudba na míru i color grading)
Distribuce do televizních společností
Feedback
„Udělal jsem si jasno v tom, jak má vypadat profesionální tvorba reklamního spotu, také jsem si z toho vzal, že vám musím příště více důvěřovat.“

Tomáš Bártek
CMO @ Lentiamo