Rozhýbali jsme fotky na Instagramu
Utrhli jsme pro Coca-Colu více pozornosti ve feedu
Klient
Coca-Cola
Sektor
Retail
Prezentace
Přemýšleli jsme, jak můžeme uživatele na Instagramu zaujmout během 2 vteřin. Inspirací nám byl nejen Harry Potter, ale tehdy i populární cinemagraphy. Dnešní generace by možná řekla, že jsme prostě udělali gify, ale...
Jak se dělá cinemagraph?
Cinemagraf je v podstatě živá fotografie. Základem je stabilní videozáznam, ze kterého v postprodukci izolujeme jediný pohyblivý prvek, zatímco zbytek obrazu zůstává statický. Výsledkem je poutavá a hypnotická smyčka, která zaujme na první pohled.
Známé tváře kampaně
Jsme rádi, že náš experiment se cinemagraphy zvládli zrovna Gabriela Heclová a Jonáš Čumrik. Každý záběr musel být perfektní jako fotografie, ale zároveň dostatečně „cinematic“, aby ve feedu pohyb zaujal.